Adam AndrzejczykW procesie edukacji bardzo ważne funkcje pełnią modele dydaktyczne. Służą one bezpośredniemu poznawaniu przez uczniów określonych fragmentów rzeczywistości, ułatwiają sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy oraz zrozumienie trudnych treści edukacyjnych, umożliwiają utrwalanie przerobionego materiału i są narzędziami rozwijania zdolności poznawczych. W związku z tym zaproponowano uczniom stworzenie pomocy dydaktycznych do przerabianych na geografii zagadnień. Młodzież przygotowała trójwymiarowe, przestrzenne modele i makiety: kuli ziemskiej, jaskini krasowej, wąwozu lessowego, elektrowni wykorzystujących odnawialne źródła energii i rafy koralowej. 

Uczniowie okazali zainteresowanie przedstawioną tematyką. Wykazali się ciekawością poznawczą, wielką aktywnością i kreatywnością. Pokazali swoje zdolności twórcze i zaangażowanie. Rezultaty ich pracy możemy zobaczyć w galerii.

Adam_Andrzejczyk.jpg Adam_Rakowski.jpg Amelia_Kajewska.jpg

Amelia_Kucharska.jpg Aniela_Długosz.jpg Dawid_Pietrowski.jpg

Iga_Szafraniak.jpg Jakub_Synoradzki2.jpg Julia_Suszka.jpg

Klaudia_Śpiewak.jpg Maja_Kubiaczyk.jpg Maria_Kowalewska.jpg

Martyna_Jasińska.jpg Natalia_Jagodzińska.jpg Wiktor_Łatas.jpg